Latest news:

24/09/2019 Lower fees comm0
31/08/2019 Maintenance comm0

Buy BCH

0 ETH
0 ETH
?
?
ETH
ETH
BCH

Sell BCH

0 BCH
0 ETH
?
?
ETH
ETH
ETH
Sell orders

Total: 0 BCH

priceBCHETH
No active orders at the moment.
Buy orders

Total: 0 ETH

priceBCHETH
No active orders at the moment.

Your current active orders:

No active orders at the moment.

At the moment, the fee for transactions is 0.1%.

Trade history:

DateTypePriceAmount (BCH)Total (ETH)
no history data
settings

Users in the ignore-list:

Close

burezaleha: +t

xaxaxa050: qck11, we will crash to the other market average you believe?

tommycarleone: yes. arbs will come in and crash it. It will be months

olialukina: Poor okcoin.. i liked them! I hope they come back! Btw i dont think coinbase is acepting Chinese accounts yet.. thats got to be bad for viva right?

maksimkov1999: this war is just begining now cold wallet most ur shit

malineo: i got so little here now its a new time

arsenxechoyan: mabdrahmanov, cap still increasing also okcoin still push up

xomidovasanobar: seems like uptrend confirmed

rclens: this is the greatest bubble of all time i may be a billionaire soon

olgaplehovasergeeva: fimkahitman, :D

sashakalvinkovskiy: and what do I say fuk gates lol

ksenijakanashevicha: up we go again okcoin

amanovdenis: had 3 mill here now only 300k

fukic: turbios, really omg why?

pulatbabaev: lost soul :D

turbios: if i were you i killed myself

mihailpismennyi: igor4447, dont trust exchanges now much none of them

elenalitva: maxpriha, i took my shit out didnt lose shit really

dimanikolayuk: xumepuk, so you lost your fund while down ?

oksanamasna: radionbednov, aha okey

babkovandrei: thats good

arsenxechoyan: i felt sad

kagalar: the exchanges r going the way of the bankers fuk that

djscooter: this bubble has not even started yet

borusivachuk: viva - leading the way

kenanmuradli: ehehehe

sandumoshu: viva high and also high fees fuk that

seregasannikov: roach motel

sashaep61: and lets not forget the verification yet to be known

kolekzavalishin: most us holders will be fuked here but they own most here

vinniksvdsma: okcoin reach 59

opelatevgen: oksanamasna, teah im not buying the exchange shit now cold wallet 200k btcs till this shit is over

natalyayurinets: here we come 66

bulychev07: im still a hitman tho if u need service

alexstarodubzew: :D

miroshnikyana: man you should kill kim-joung

vikakostyukova: im the real ghost

ilyatronin2014: why? his next of kin will just take up the family business of opressing korea

marinahaioni: in korea gota killem all

bulychev07: im a one guy man

Sign in to write.

Users online: 0 Bots: 0

Active users daily: 0

Users total: 1067

Daily trade volume: 7,898 USD

Our advantages:

  • Trading in automatic mode.
  • Addition USD deposits within 24 hour
  • Instant deposit/withdrawal all coin
  • USD Withdrawal within 72 hours